Klantenservice

We staan altijd klaar om u te helpen!

Veelgestelde vragen

Bestellingen en verzending

  • Kleine ongemonteerde orders worden tweemaal per week bezorgd bij onze klanten in Nederland en het noorden van België tot aan Gent. 
  • Gemonteerde orders worden door onze importeur verzorgd en worden binnen 10 werkdagen bezorgd. 
  • Grote order boven 3 werkplekken worden in overleg afgeleverd door onze importeur. 
  • Mocht, in hoge uitzondering, een artikel niet op voorraad zijn wordt deze bezorgd door onze importeur. Dit duurt vaak 4-8 weken. 

Dat kan zeker in onze showroom/magazijn in Den Bosch. Plaats uw order online en na ontvangst van de betaling (en ontvangst van onze voorraad bevestiging mail met daarin uitleg hoe en waar u uw order kunt afhalen) kunt u uw order (in overleg) dezelfde dag nog afhalen. 

Zeker, u bent welkom in onze showroom in Den Bosch van ma- za. Maak eenvoudig een afspraak op onze showroompagina. 

Reply de mail die u heeft gehad met uw order en geef daarbij het juiste verzend adres. Wij regelen dan dat het goed komt. 

Nee;

  • bij kleine ongemonteerde orders ontvangt u verschillende mails van onze transporteur Brenger met daarin de bezorgdatum en een tijdsvak. Zorg ervoor dat iemand de artikelen kan aannemen. 
  • Bij gemonteerde orders wordt u een dag van te voren gebeld. De orders worden binnen 10 werkdagen gebracht. 
  • Bij grote orders (+ 3 werkplekken) nemen wij vooraf contact op om de aflevering af te stemmen. 

Bij de meeste producten is  montage handleiding bijgevoegd in de verpakking. Sommige eenvoudige producten staan deze op de productpagina van deze website. 

Kasten en directiemeubels worden standaard gemonteerd geleverd. Andere producten bieden wij tegen betaling de optie montage aan. Let wel op dat de bezorging via de importeur loopt en deze dus ongeveer 10 werkdagen in beslag neemt. 

Dit is alleen mogelijk bij grotere orders van minimaal 2000 euro. Geef dit in het opmerkingen veld aan. 

Bij kleine orders kunnen wij deze service helaas niet aanbieden. Wij werken met een extern transportbedrijf. Het niet kunnen aannemen van een levering of willen verplaatsen van een datum resulteert in een toeslag van 35 euro. Deze kosten rekenen wij aan u door. 

Onze transporteur kan uw zending tot aan de boot leveren. Vanaf dat moment dient de verdere levering overgenomen door een lokale transporteur specifiek voor het eiland van bestemming. Eventuele extra kosten die voortvloeien uit deze lokale overdracht zullen voor uw rekening zijn. Wij adviseren u om direct contact op te nemen met de betreffende lokale transporteur voor een gedetailleerde kostenopgave en eventuele afstemming.

Hieronder vindt u een overzicht van de distributiecentra voor de verschillende Waddeneilanden:

  • Texel
    Naam: Beers v.t.b. Den Helder
    Adres: Schrijnwerkersweg 4, 1786 PC, Den Helder
    Telefoon: 0223-637747

  • Vlieland en Terschelling
    Naam: De Vlas Transport
    Adres: Korte Lijnbaan 35, 8861 NS Harlingen
    Tel.nr: 0517-412787

  • Ameland
    Naam: Ridder & de Vries Transporten
    Adres: Achterdijken 20, 9163 JV Nes
    Tel.nr: 0519-554366

  • Schiermonnikoog
    Naam: Ridder & de Vries Transporten
    Adres: Veerweg 8, 9166 SL Schiermonnikoog
    Tel.nr: 0519-531851

Mocht u nog vragen hebben of verdere informatie wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Retouren en schade

Wij willen natuurlijk tevreden klanten dus wij vinden altijd een passende oplossing. Houdt u wel rekening met het feit dat de u als klant de retour transportkosten van onze meubeltransporteur moet betalen. 

  • B2B
    Onze site richt zich in eerste instantie op bedrijven en bij de verkoop van B2B heeft u standaard geen recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als u niet tevreden bent met uw keuze of het product zouden wij u graag willen vragen binnen 3 dagen een reply te sturen op de bevestigingsmail die wij u hebben verstuurd. Wij kunnen dan kijken hoe wij dit probleem in goed overleg met u gaan oplossen. 
  • Consumenten
    Particuliere consumenten hebben het recht om goederen retour te sturen binnen 14 dagen.
    Houdt u er wel rekening mee dat de producten retour moeten worden verzonden in originele verpakking en voor eigen kosten.
  • Op maat gemaakte artikelen
    Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden teruggenomen.
Na ontvangst wordt het retourgezonden product geïnspecteerd. Eventuele schade of aanpassingen aan het standaard product worden verrekend. 

Zou u een reply willen sturen op onze bevestigingsmail en aangeven welke producten u wel/niet heeft ontvangen. Wij komen de producten omruilen of aanvulen zodat u gewoon de order krijgt die u heeft besteld. 

Wij maken geen gebruik van reguliere bezorgdiensten omdat deze vaak schade veroorzaken aan onze artikelen. Mocht u toch schade hebben zouden wij u willen vragen een reply te sturen op de bevestigingsmail van uw order met wat foto’s bijgesloten en in duidelijke bewoording aangeven wat de schade inhoud. Dan gaan wij het probleem oplossen. 

  • Vul het formulier in op deze pagina. Wij nemen binnen een werkdag contact met u op. Vaak al binnen 1 uur. 

Dat kan zeker. U bestelt gewoon via deze website. u hoort dan van ons wanneer het product weer leverbaar is. Vaak duurt dit 6-8 weken. 

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

Contactformulier

Onze klantenservice zit voor u klaar. Wij vragen u gebruik te maken van onderstaand formulier zodat de juiste medewerker uw vraag ontvangt.

Gratis bezorging

Bij een orderwaarde van €250+

Top service

Klanten geven ons een 9,5

Garantie

Altijd 2 tot 5 jaar garantie

100% Veilig betalen

Ideal / MasterCard / Visa

De waardering van www.ltj-kantoormeubelen.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.2/10 gebaseerd op 90 reviews.
Winkelwagen delen