Kantoorkasten

Bij het inrichten van een kantoor denken velen vooral aan de aanschaf van comfortabele bureaus en kantoorstoelen, maar het is net zo belangrijk de juiste kantoorkasten te kopen. Maar wat is de juiste kantoorkast? Het antwoord op deze vraag is natuurlijk voor een belangrijk deel afhankelijk van de functie die de kast vervult en de ruimte waarin deze komt te staan. Ook persoonlijke voorkeuren en de stijl van het kantoorinterieur spelen een rol. En last but not least: het budget. Gelukkig beschikt LTJ Kantoormeubelen over een meer dan ruim assortiment. Wij hebben voor iedere toepassing, iedere ruimte, iedere stijl én iedere portemonnee een geschikte kantoorkast beschikbaar. Van de nog immer populaire archiefkasten en kluizen tot aan elkaar te schakelen en dus eenvoudig schaalbare magazijnstellingen. De levering van onze kantoorkasten geschiedt bovendien in veel gevallen gratis.

Show Filters

Archiefkasten, dossierkasten, brandkasten en andere wandkasten

We leven in een digitaal tijdperk en de meeste organisaties zetten stappen richting een paperless office. Toch blijken archiefkasten in veel kantoorruimtes nog steeds onmisbaar. Al is het alleen al maar als backup voor het digitale archief. Het belang van het aanhouden van een fysieke, offline administratie is recent nog maar eens onderstreept door de vele organisaties die ongewild en vaak ook ongemerkt ten prooi zijn gevallen aan zogeheten ransomware. Wanneer criminelen uw organisatie gijzelen door uw systemen op slot te houden tot u losgeld hebt betaald is het namelijk prettig als u in ieder geval nog bij bepaalde lopende dossiers of belangrijke papieren kunt. Onze dossierkasten en brand- en inbraakwerende kluizen bieden u deze zekerheid. Zo kunt u rustig slapen in de wetenschap dat al uw documenten op ieder moment veilig zijn.

Kantoorkasten kunnen echter voor veel meer worden gebruikt dan alleen de opslag van papieren. U laat pennen, stiften, nietmachines en andere kantoorartikelen immers liever niet zomaar rondslingeren. Hetzelfde geldt voor eventuele persoonlijke items en versieringen. Wanneer ieder fotolijstje met dierbaren, iedere trofee en elke plant op het bureau of in de vensterbank zou worden neergezet, oogt dat op termijn wat rommelig en ongeorganiseerd. Om nog maar te zwijgen van het ruimtegebrek dat vroeg of laat onvermijdelijk optreedt op het bureaublad. Om dit tegen te gaan bieden wij een ruime keus aan even mooie als praktische draaideurkasten, open kasten, roldeurkasten, schuifdeurkasten en vitrinekasten. En wat te denken van een handige tijdschriftenkast voor lichte lectuur en brochures in de wachtruimte?

Overigens herbergt ons assortiment ook een serie extra luxe kantoorkasten. Deze vindt u in het menu onder ‘assortiment’, op de pagina directiemeubels.

Rolblokken, ladeblokken en ladekasten

We hebben het al even gehad over het nut en de noodzaak van een overzichtelijk en opgeruimd bureau. Dit geeft rust en zorgt voor een professionele uitstraling. Bovendien is het aan een clean desk vaak ook gewoon gemakkelijker werken. Zo blijft er immers meer ruimte over voor datgene waar men op dat moment mee bezig is en hoeft er niet continu met items te worden geschoven. Dat scheelt niet alleen frustratie, maar komt de productiviteit in veel gevallen bovendien flink ten goede.

Naast de diverse wandkasten heeft LTJ Kantoormeubelen daarom ook een keur aan kleinere kantoorkasten voor onder of naast het bureau beschikbaar. Onze robuuste, praktisch ontworpen ladeblokken en ladekasten bieden zeer ruime opbergmogelijkheden voor allerhande materialen. Van papieren tot potloden en alles wat daar tussenin zit. De vele rolblokken in onze collectie voegen daar nog het extra voordeel van verhoogde mobiliteit aan toe. Door de wieltjes onder het blok kunt u deze meubels eenvoudig verplaatsen. Handig wanneer u een tijdelijke ruimte betrekt of van tijd tot tijd de inrichting van uw kantoor wenst te veranderen.

Magazijnstellingen en andere kasten voor in de werkplaats of werkruimte

LTJ Kantoormeubelen heeft niet alleen kantoorkasten beschikbaar voor de traditionele kantoorwerkers in zakelijke dienstverlening, administratie of bestuursorganen. Ook voor organisaties in de techniek of horeca, magazijnen, distributiecentra en industriële omgevingen bieden wij een keur aan handige opbergmogelijkheden. Zo vindt u in onze webshop bijvoorbeeld diverse houten en metalen magazijnstellingen. Desgewenst geheel zelf samen te stellen dan wel uit te bouwen tot het gewenste formaat. Van losse staanders en legborden tot complete, vier meter lange stellingkasten, u vindt ze hier. Voor elk wat wils en altijd passend.

En beschikt u over een werkplaats of werkruimte waar medewerkers zich voorafgaand aan de werkdag in bedrijfskleding steken? Dan is het wel zo prettig dat zij hun kleding tijdens het werk netjes en veilig opgeborgen weten. Speciaal voor hen hebben wij diverse soorten kledinglockers in collectie. In verschillende maten, ontwerpen en kleuren.

Ruim assortiment kantooraccessoires en kantoormeubelen met NEN-EN-1335 of NPR 1813 certificering

Inmiddels mag duidelijk zijn dat wij een breed scala aan kantoorkasten beschikbaar hebben. Geschikt voor alle denkbare toepassingen en ruimtes, in diverse maten, materialen en kleuren. Daar houdt het echter nog lang niet op. Ons ruime assortiment kantooraccessoires en kantoormeubelen telt nog veel meer nuttige en soms zelfs onmisbare items.

Om u te helpen uw kantoor netjes en opgeruimd te houden hebben we bijvoorbeeld oerdegelijke afvalemmers. Voor de drukke kantoortuin zijn er allerhande scheidingswanden, voor de drukke kantoorwerker monitorverhogers. En om slijtplekken of andersoortige gebruikssporen te voorkomen kunt u ter bescherming van het tapijt, parket of laminaat bij ons verschillende soorten vloermatten bestellen. Het is slechts een kleine greep uit de schier eindeloze keuzemogelijkheden die LTJ Kantoormeubelen u kan bieden.

Bovendien geldt dat al onze artikelen beantwoorden aan de hoogste kwaliteitseisen. Dat betekent onder meer dat elk bureau en iedere bureaustoel uit onze collectie voldoet aan de heersende arbovoorschriften, zoals vastgelegd in de internationale en nationale normen van de Stichting Koninklijk Nederlands Normalisatie Instituut (kortweg NEN). Meer informatie over deze normen leest u bijvoorbeeld in hun richtlijn voor de toepassing van kantoormeubelen en werkplekaccessoires NPR 1813 (2016).

Wij leveren gratis door heel Nederland!

Iedere bestelling bij LTJ Kantoormeubelen wordt direct verwerkt en aangemeld bij ons omvangrijke magazijn in Den Bosch. In dit maar liefst 6000 vierkante meters grote depot in het zuiden van het land houden wij een ruime voorraad kantoorkasten aan. Hierdoor kunnen we in veel gevallen op zeer korte termijn leveren, waar in Nederland of België u ook gevestigd bent. Om uw order op de plaats van bestemming te krijgen maken wij gebruik van professionele meubeltransporteurs. Zij leveren de door u bestelde kantoorkasten zorgvuldig en vlot bij u af. Tegen een geringe meerprijs kunnen onze logistieke partners u zelfs geheel ontzorgen door de kasten, klein of groot, na aflevering volledig voor u op locatie te monteren. Een service waar veel van onze klanten graag gebruik van maken. En nu we het toch over service hebben: voor orders van minimaal € 250 is levering helemaal GRATIS. Waar wacht u nog op?