Klantenservice

We staan altijd klaar om u te helpen!

Veelgestelde vragen

Bestellingen en verzending

  • Kleine ongemonteerde orders worden tweemaal per week bezorgd bij onze klanten in Nederland en België. 
  • Gemonteerde orders worden door onze importeur verzorgd en worden binnen 10 werkdagen bezorgd. 
  • Grote order boven 3 werkplekken worden in overleg afgeleverd door onze importeur. 
  • Mocht, in hoge uitzondering, een artikel niet op voorraad zijn wordt deze bezorgd door onze importeur. Dit duurt vaak 6-8 weken. 

Dat kan zeker in onze showroom/magazijn in Den Bosch. Plaats uw order online en na ontvangst van de betaling (en ontvangst van onze voorraad bevestiging mail met daarin uitleg hoe en waar u uw order kunt afhalen) kunt u uw order (in overleg) dezelfde dag nog afhalen. 

Zeker, u bent welkom in onze showroom in Den Bosch van ma- za. Maak eenvoudig een afspraak op onze showroompagina. 

Reply de mail die u heeft gehad met uw order en geef daarbij het juiste verzend adres. Wij regelen dan dat het goed komt. 

Nee;

  • bij kleine ongemonteerde orders ontvangt u verschillende mails van onze transporteur Brenger met daarin de bezorgdatum en een tijdsvak. Zorg ervoor dat iemand de artikelen kan aannemen. 
  • Bij gemonteerde orders wordt u een dag van te voren gebeld. De orders worden binnen 10 werkdagen gebracht. 
  • Bij grote orders (+ 3 werkplekken) nemen wij vooraf contact op om de aflevering af te stemmen. 

Bij de meeste producten is  montage handleiding bijgevoegd in de verpakking. Sommige eenvoudige producten staan deze op de productpagina van deze website. 

Kasten en directiemeubels worden standaard gemonteerd geleverd. Andere producten bieden wij tegen betaling de optie montage aan. Let wel op dat de bezorging via de importeur loopt en deze dus ongeveer 10 werkdagen in beslag neemt. 

Veelgestelde vragen

Retouren en schade

Wij willen natuurlijk tevreden klanten dus wij vinden altijd een passende oplossing. Houdt u wel rekening met het feit dat de u als klant de retour transportkosten van  onze meubeltransporteur moet betalen.

 

  • B2B
    Onze site richt zich in eerste instantie op bedrijven en bij de verkoop van B2B heeft u standaard geen recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als u niet tevreden bent met uw keuze of het product zouden wij u graag willen vragen binnen 3 dagen een reply te sturen op de bevestigingsmail die wij u hebben verstuurd. Wij kunnen dan kijken hoe wij dit probleem in goed overleg met u gaan oplossen. 
  • Consumenten
    Particuliere consumenten hebben het recht om goederen retour te sturen binnen 14 dagen.
    Houdt u er wel rekening mee dat de producten retour moeten worden verzonden in originele verpakking en voor eigen kosten.
  • Op maat gemaakte artikelen
    Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden teruggenomen.

Zou u een reply willen sturen op onze bevestigingsmail en aangeven welke producten u wel/niet heeft ontvangen. Wij komen de producten omruilen of aanvulen zodat u gewoon de order krijgt die u heeft besteld. 

Wij maken geen gebruik van reguliere bezorgdiensten omdat deze vaak schade veroorzaken aan onze artikelen. Mocht u toch schade hebben zouden wij u willen vragen een reply te sturen op de bevestigingsmail van uw order met wat foto’s bijgesloten en in duidelijke bewoording aangeven wat de schade inhoud. Dan gaan wij het probleem oplossen. 

Dat kan zeker. U bestelt gewoon via deze website. u hoort dan van ons wanneer het product weer leverbaar is. Vaak duurt dit 6-8 weken. 

Gratis bezorging

Bij een orderwaarde van €250+

Top service

Klanten geven ons een 9,5

Garantie

Altijd 2 tot 5 jaar garantie

100% Veilig betalen

Ideal / MasterCard / Visa

© 2017 – LTJ-kantoormeubelen | Alle rechten voorbehouden

Configurate BV |KVK: 69219044 |BTW: NL857788218B01

De waardering van www.ltj-kantoormeubelen.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 13 reviews.